Rak płuc słabo zróżnicowany

Drodzy przyjaciele, drodzy towarzysze smutna podróż, na koniec sierpnia 2011 r., po niektórych zaburzeń związanych z językiem, odkryli, że mam przerzuty w tym główka kapusty (że tak powiem), że uważam siebie. TAC później zdiagnozowano raka płuc, etap IV nieoperacyjnego być może ze względu na jego lokalizację w bronchi.Vivo w prowincji Rzym, radioterapii do czaszki, kolejnej rundy chemioterapii, raz w tygodniu, tylko z gemcytabiną, dwa biegi, a następnie zatrzymał się, a za osłabionych zastrzeżeniem, fragile.Ho 62, w październiku, już sobie sprawę z tego, co mi się stało, emerytowany nauczyciel w szkole podstawowej. Życie, po niezliczonych cierpień, pozwoliło mi poznać mojego obecnego męża, który jest 18 lat starszy ode mnie, a kto jest artystą, on tylko malowane całe moje życie i jestem bardzo blisko. Żyjemy w spokoju na wsi, poza miastem, który wie, co mam na myśli mogę zrobić pięć lat temu, kiedy wziął ten dom i to było już tak bardzo, że zarówno lewo Roma.Ho jedyny syn, który mieszka w Rzymie i nadal stale vicino.Ho trwało długo, aby skontaktować się z forum, gdzie były te problemi.In te dni, że jestem zły, bo w piątek miałem TK całego ciała i czekam na wyniki z niepokoju o wiele za dużo. Już jednak powiedziano mi, że przerzuty, choć ograniczone, jest jeszcze (w mojej głowie). Czuję się bardzo zły i przygnębiony, ale staram się reggere.Scriverò wciąż mając nadzieję, że niektórzy z was, aby pokazać się i powiedzieć, że inne rzeczy , wydaje się ważne, że, wraz z osobistym diagnozy i obawy, które mamy, nie ma wiadomości o tym, jak możemy żyć z tym, co stało się z nami, co myślimy, co możemy zrobić, mimo zła, które dotknęło nas. I, na przykład, niestety, nadal czuję się młoda poza wiek chronologiczny i na pewno trudno to zaakceptować. Pozdrowienia dla wszystkich ludzi, którzy czytają to. Sara

Leave a Reply

