Dieta w raku płuc

Zapobiegawcze działanie witaminy A jest uważany za rozwój raka płuc. Wiele z tej witaminy odnotowano 50% zmniejszenie ryzyka obszarach nowotworów płuc rozwoju. Nie pali obniża poziom witaminy A u ludzi, coraz więcej palaczy Vit. Są zobowiązane do podjęcia przez niego.

Witamina C jest uważany za korzystny wpływ. Nie ma odpowiednich badań dotyczących witaminy E.

Wpływ nawyków żywieniowych w tworzeniu nowotworu jest znana jest od 30 do 70%. Jeśli wiemy, która wspiera rozwój raka związanego diety i nawyków żywieniowych, w tym zakresie nasze wybory, czy możemy uniknąć ryzyka zachorowania na raka. Oto kwestie:

Wystarczającej ilości błonnika, w szczególności w przypadku raka jelita grubego jest ważnym czynnikiem w tworzeniu wielu rodzajów raka. Z tego powodu, źródło błonnika na owoce i warzywa, suszone warzywa strączkowe, produkty pełnoziarniste jest ważne, aby spożywać dużo.

Ilości i typy dodatków diyetimizle otrzymuj dzienna dieta jest ważnym czynnikiem w powstawaniu raka. Azotynów i azotanów sole stosowane do konserwacji odchudzania mięsa, naturalne lub syntetyczne przeciwutleniacze, barwniki, i diet stosowanych cukrzycy, sztuczne słodziki, dodatki do żywności muszą być traktowane z ostrożnością.

Zwłaszcza, pszenica, kukurydza, orzeszki ziemne i inne nasiona hodowla form i ich toksyny mogą powodować raka. Wilgotność i temperatura wytwarzania tych składników powinny być brane pod uwagę. Mycie ziarna, wentylować, toksyna güneşletilmesi zmniejsza w pewnym stopniu.

Smażenie, pieczenie, palenie może powodować raka, a także kilka metod gotowania. Smażenia lub palenia o wysokiej zawartości składników pokarmowych, zwłaszcza białek prekursorowych raka powoduje powstawanie związków chemicznych. Z tego powodu, w przygotowaniu nasze jedzenie jest najzdrowsze sposoby gotowania, gotowania, pieczenia lub grillowania powinny być preferowane.

Alkohol i papierosy, dwa główne czynniki powstawania nowotworu. Ich stosowanie ma być obniżona jak najwięcej.

Otyłość jest jednym z czynników, które ułatwiają powstawanie raka. Otyłość zwiększa ryzyko raka, zwłaszcza piersi i endormetrial okrężnicy istniejącego, prostaty, odbytu, raka nerki i szyjki macicy rozwija się szybciej. Z tego powodu, ochrona masy ciała jest niezbędne.

Również ilość protein i tłuszczów, pochodzenia zwierzęcego, piersi, macicy, rak jelita grubego znane są ważnym czynnikiem w występowaniu pewnych form raka.

Znany jako witaminy A, C i E, aby być niewystarczające ilości witamin, rak jest jednym z powodów, dlaczego. Ponieważ te witaminy można zapobiec powstawaniu rakotwórczych związków. Poza tym, ryboflawina, cholinę, kwas pantotenowy, witaminy tiaminy i cynk, selen, nikiel, jodu, molibdenu, żelaza i magnezu w odpowiedniej ilości składników mineralnych wykonanych niezbędnych do zapobiegania raka.

Rak efekt prewencyjny mleka krowiego znajduje się w najnowszych badaniach naukowych

W świetle tych wszystkich punktów, aby zwrócić uwagę na naszej diety w celu zmniejszenia ryzyka zachorowania na raka mogą być podsumowane w następujący sposób:

* Chroń swoją idealną masę ciała
* Diyetinizle otrzymywać jedzenie tłuszczów pochodzenia zwierzęcego i azaltınız.Et białka
* Przygotuj chudej wołowiny, cielęciny i jagnięciny preferują wyraźny i widoczny tłuszcz, jeść kurczaka i indyka bez skóry, stosować niskotłuszczowe produkty mięsne, ryby i produkty skorupiaków spożywane częściej.
* Przygotowanie smażenia żywności, pieczenie lub grillowanie zamiast palenia, należy użyć metody, takie jak pieczenie lub gotowanie.
Dzień * 5 porcji świeżych owoców i warzyw są źródłem witamin i składników mineralnych szpinaku tüketiniz.Antioksidan, kalafior, kapusta, brokułów, brukselka, marchew, pomidory, czerwona i zielona papryka i zużywają dużo cytrusów.
* Suche ziarna i nasion oleistych spożywane częściej.
* Twój czosnek przygotowania żywności, cebula, szalotka, mięta, pietruszka, nie zapomnij dodać składniki odżywcze jak.

Niskotłuszczowe mleko i produkty mleczne są lepsze przy zakupie produktów, jogurt LC1 wybór ponieważ stosowanie probiotycznych jogurtów może zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka jelita grubego.

Jednym z najważniejszych i najłatwiejszy sposób, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia raka diety jest zwrócenie uwagi. Odżywianie jako pozytywny lub negatywny wpływ na leczenie choroby jest tworzenie po powstaniu obu.

1 Musi być mniejsza niż 25% całkowitej zawartości tłuszczu w żywności otrzymanej. Oliwa z oliwek powinny być preferowane jako naturalny. Zamiast smażenia, duszenia, gotowania metody gotowania, takie jak powinny być preferowane. W ten sposób, ilość tłuszczu zmniejsza spalone, i są zabezpieczone przed skutkami rakotwórczy oleju.

2 Stanowią 15% białek, aby zmniejszyć naszą codzienną dietę. Nadmierne spożycie białka, piersi, macicy, jelita, trzustki, a także ułatwia rozwój guzów nerek. Dlatego też ryzyko raka u tych, którzy jedli czerwone mięso stale raz w miesiącu, 2,5 razy częściej niż ci, którzy jedli mięsa czerwonego. Jednakże, brak białka w działaniach limfocytów T, co spowalnia progresję układu odpornościowego powoduje szybsze do zerwania nowotwory. Zamiast czerwonego mięsa, ryby, kurczak, indyk powinien być preferowany.

3 Azotanów do azotynów, a następnie skręca nitrozamin’e które rakotwórcze. Pochodna Mięso i deli jest używany w celu uniknięcia zakłóceń. W związku z tym, kiełbasy, takie jak salami produktów należy unikać.

4 Umyć dużą ilością świeżych owoców i warzyw bardzo dobrze wynikać, co najmniej pięć porcji dziennie . Powinny być brane pod uwagę przy zakupie tych hormonów. Co ważniejsze, jest znany jako przeciwutleniacz beta-karoten (witamina A), witaminy C i E, selen, cynk, mangan i bogate w błonnik produkty powinny być spożywane.

5 Te znane przeciwutleniacze, jak również naukowcy odkryli, że wiele silny przeciwutleniacz.
Pomidory są bardzo przydatne, zwłaszcza spożywanie ilością gotowania, około 50% zmniejszenie ryzyka wystąpienia nowotworów. Oliwa z oliwek, czosnek, czerwone winogrona, zielona herbata, soja (soja przeciwnowotworową, wzrost opóźniający, zmniejszenie skutków ubocznych chemioterapii i radioterapii efektów, a nawet niektóre nowotwory z normalnym komunikator), omega-3 kwasów tłuszczowych w rybach oleistych powinny być spożywane ze względu na właściwości przeciwutleniające żywność.

6 Więcej słone i słodkie pokarmy należy unikać w miarę możliwości, zwłaszcza zadymienie, solone, marynowane żywności powinny pozostać z dala od są przechowywane w. Korzystną metodą badania kriokonserwacji w krajach, w których częstość występowania raka żołądka wykazała, że ​​64%.

7 Rośliny strączkowe są spożywane w nadmiarze.

8 Wszystkie rodzaje konserw, ketchup, majonez, musztarda, np. napojów typu cola, lub jako dodatki w żywności uniknąć zbyt prawdopodobne, że zaszkodzi.

9 Przedstawia najnowsze badania naukowe, raka hamującego z mleka krowiego. Wzmocnienie układu odpornościowego ze spożywaniem niskotłuszczowych produktów mlecznych również dostępne.

10-ga Niektóre substancje zwane inhibitory Cox-2, blokując nowotworowych naczyń krwionośnych zaopatrujących guz może rozpocząć wojnę. Pokarmy zawierające te składniki, soja, rozmaryn (rozmaryn), winogron i marchew.
Chociaż trudno jest zapobiec raka przyczyn genetycznych, które mogą wystąpić z powodu innych przyczyn, aby uniknąć ryzyka guzów nowotworowych o 90% zmniejsza świadomego odżywiania.

Zioła na raka płuc

Brokuły
Chroń nas przed rakiem i przedłużyć nasze życie wielkie warzywo. Dokładnie dlatego, że zawiera mnóstwo osteoporozy wapnia. Minerały i niedobór żelaza postanawia brokuły, sklep witaminy. Miłośnicy Brokuły rzadko spotykane w raku okrężnicy i płuc, choroby układu krążenia, w większości rzadko. Zapobieganie raka piersi u kobiet. Rak piersi i rozszczep kręgosłupa skuteczne wobec choroby. Mnóstwo brokuły, zmniejsza ryzyko zachorowania na raka piersi “indolu” zawiera substancję o nazwie. Indolu, zapobiegania zaburzeniom, które powodują estrogenu raka sutka. Inną cechą dodatkiem brokułów, rozszczep kręgosłupa choroba (wrodzona kręgosłupa jest ostatnim kręgosłup nie jest zamknięta) zapobieganie.

Marchew
Według badań Uniwersytetu Harvarda spożywane pięć razy w tygodniu, jeśli ich zawał serca, udar mózgu zmniejsza ryzyko o 68 procent. Dwa marchew dzień dla mężczyzn wykazano, aby zmniejszyć poziom cholesterolu we krwi o 10 procent. Codziennie jadłem cięcia marchew w pół na ryzyko raka płuc. Beta-karoten w marchwi chronić osłabienie układu odpornościowego i wzmacnia wzrok oczu starzenia. Zapobieganie żołądka i jelit krwawienie, niedokrwistość, adresy, zwiększa zmarszczki mleko, twarzy i szyi piersi, łagodzi moczu i jelit gaz jest usuwany, ülserdeki postanawia skarg. Zabezpiecza skórę przed wysychaniem, jak to jest skuteczne przeciw nowotworowi i systemu immunologicznego. Beta karoten (onkogennymi darmo radikallari zatrzymuje się i wzmacnia system odpornościowy) jest jedną z najważniejszych cech, które są zawarte w tym artykule skóry suchej marchwi może zamienić się w witaminę A w zapobieganiu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s