Rak płuc płaskonabłonkowy rokowanie

Mój ojciec był jeden lat, rak płuc, i że zaangażowanie głównego inop kadłuba została przyjęta, z centrum pierwszego rad ojca stan okadar kötüydüki 8 cykli wysokich dawek chemioterapii i radioterapii nie widział, że to koniec, powiedzieli, powiedzieli, że to nie był ten sam rozmiar w tym samym obszarze nie przekracza 3 miesięcy stał tam ponownie, powiedzieli utworzone?? 3 miesiące??
Zresztą spójrzmy prawdzie w ponownej oceny operacji, mówili.
powiedział jeden powiedział jeden na pewno nie jest, jest on jednym z nielicznych, ale nie wiem%. Ale żaden z nich nie są pewni.
Przy okazji, był jeden rok. Myślałem, że jestem czasami kaszel pogrążają, ale widział bardzo dobrze, przypuszczam, kiedy powiedział, że całkowicie zniknęły. Uwierz w to, co próbowałem na trawie. Census, szef grzyba, manisadan gorzkie zioła, chinese man marmolada na szczycie specjalnego trawie kobiet karışım.Kavun ısrgan, mogę was zapewnić, że nie dają one duże sumy pieniędzy nie 300 dranie tl, którzy chcą dać pieniądze.
Uwierz mi, żaden z nich nie są bezużyteczne. Dobre rzeczy wpływa na stan pacjenta. Przekonane o pacjenta i jego napój ważne İSTİYEREK, można po prostu powiedzieć, że chce odejść, i to zrobić. Albo będzie szlifować. Jak powiedziałem, nie bezużyteczne. Ale to na pewno nie jest lecznicze.
Są to ostateczne! Określone przez Stwórcy göçeceğiz lekarz również nie jest ustawiony. Co dzień przed lub po göçeceğiz dni. Tak więc istotne jest, aby sprostać tym czasie tak dobre, jak to możliwe.
Krewni raka płuc jako jeden z pierwszych lat będziesz kilka porad
1) Na pewno, czy są szanse na operację i co najmniej dwa medycznych MAXIMUM problemem. Jednym z nich jest Uniwersytet lekarz i innych dostać prywatną lekarza. Mówią, że to samo, jeśli masz szczęście (1 lub fazy 2) Jeśli masz inny głos (to prawdopodobnie 3.evredir dyskusje) na zlecenie osoby trzeciej, a nie możesz iść do lekarza zdecydować, że lekarz i dalej w drogę.
Przy okazji, nawet wystawiając między nimi inaczej.

2) nie będzie operacyjny, nie mogą, lub nie decydują się na to i badania lekarskie ośrodek radioterapii, i krótki czas (3-4 Maksymalna dzień) postanowił udać się gdzieś,
To nie zmienia się nadal. Farmaceutyków są wszędzie takie same.

3) Upewnij się, że MODLITWY

Mój ojciec mieszka w maksymalnie sześciu miesięcy, mówili, ich tükürdüklerim ustach. Na szczęście, nikt nie żyje i nadal potrzebują jednego roku nie jest.

Kocham go tak bardzo, i ja, i ja mam to podzielić każdą połowę średniej gördüğmde mojej piersi Chcę mu dać. Ale to nie działa.
Niezależnie od swojego życia, aż do Stwórcy zdecydowani dawać mi nadzieję i wytrwałość.
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla wszystkich dobroci

Leave a Reply

